Сторінки

неділю, 8 травня 2011 р.

Подорожуючи Закарпаттям..

О 12.03 ми виїхали з Ужгорода. По дорозі зупинились купити вина домашнього виробництва, розлитого у пластикові фляжки з-під Кока Коли та Живчика :) Прибули в Хуст о 14.00. Зупинились біля позначки щоб розімнути ноги та помилуватися навколишньою красою. 


А також щоб загадати бажання, здуваючи парашутики :) 


В Хусті ми планували вдруге відвідати Долину Нарцисів. О 14.35 прибули на місце. Правда виявилося, що розцвіло лише близько 5% квіток (минулого року попали на приблизно 25%), то ж ми вирішили не втрачати часу і вернули назад.

Іза
Розпитали місцевих жителів як потрапити в Ізу на оленячу ферму. Нам щастило на привітних людей, які детально все нам пояснювали. За декілька кілометрів ми натрапили на ферму.


А ось і олЕні, Олені :) Правда я трохи не так їх собі уявляла.. "Одомашнені" вони стають якісь не такі, чи то що..


Їх там дууже багато.. За окрему плату їх можна ще погодувати сухим хлібом, який вони з радістю беруть з рук


А ще можна сфотографуватися з оленячими рогами :) Хе-хе.. Я маю таке фото, але викладати сюди його я не буду :-Р


Далі прямуємо до Колочави.. Дорога довга і..... От їдемо ми дорогами-кривульками, з обох сторін ліси-гори, чисте повітря, світить сонце, краса! Дорога на диво гарна, все просто чудово! Їдемо, слухаємо музику.. І тут я кажу "щось все занадто добре, так не буває.." І тільки я то сказала, за пару десятків метрів гарна дорога бере і обривається. Отак на великій швидкості можна просто вилетіти і летіти-летіти...


Далі те, по чому ми їхали, дорогою назвати було дуже тяжко навіть з величезною натяжкою. Оті всі ями, горби, рови.. Одним словом, це було весело :) Ідеальний транспорт для таких доріг - танк :)  Постійно зникав сигнал з навігатора.. По дорозі нам зустрілась дуже гарна статуя Матері Божої:


 Типовий хиткий "тошнотворний" міст :)


 Церква


І щось незрозуміле.. Чи то дамба, чи то водосховище? Я не в курсі..


Але в не дуже гарному стані, якщо мої підозри справджуються і оті сірі штуковини - пластикові пляшки.. (а це вони і є)


 І знову дорога. Довга жахлива дорога. За нами, ніби в крутому фільмі про крутих бандитів на крутих тачках на крутих швидкостях, здіймалася курява від коліс :)


 А навколо такі чудові краєвиди!..

Немає коментарів:

Дописати коментар