Сторінки

неділю, 8 травня 2011 р.

Ужгород

Наступний пункт нашого призначення - обласний центр, місто Ужгород. Назва говорить сама за себе: "Ужгород" - місто-град над річкою Уж.
Чудове місто, яке, мабуть, варто відвідати кожному. Особисто мені воно видалось тихим, спокійним, приємним і затишним.

Другий рік поспіль я хотіла попасти в Ужгород на період цвітіння сакур. І нарешті мені вдалося приїхати :) Правда трохи запізно.. Сакури потроху відцвітають.. На землі валяється повно рожевих опалих пелюсток. А ще в Ужгороді цікаві каштани. У Львові таких точно нема. Каштани з рожевими квіточками і "нестандартним" листям:

Писати про Ужгород можна насправді дуже довго і дуже багато. Навіть не знаю з чого почати :) Спробую якось то все впорядкувати і структурувати.  На що варто подивитись (писати буду не по мірі значимості, а по порядковості нашого відвідування):

"Джин"
Якщо ви приїхали з малими дітьми і хочете щоби поїздка їм запам'яталася, обов'язково завітайте в "Джин". Море радості і задоволення вашим дітям гарантовано :) Ззовні - це казковий замок і я навіть сама здивувалася, побачивши його в центрі міста :)

Всередині гасає дітлашня :) Багато всяких гойдаток, ігрових автоматів..
       Здоровенний корабель на якому кожен зможе відчути себе справжнісіньким піратом :)
     Кімната жахів.. Хз чи розрахована вона для тої малишні)

Треба заокруглюватися, а то я щось рекламу на халяву  тут роблю =)
    Вийшли ми з "Джина", зайшли в супермаркет, купили щось поїсти і купили карту Ужгорода. Досить потрібна річ...

Вечоріло.. Тут ми почали задумуватись про ночівлю. Варіант піти в готель ми відкинули як надто банальний, простий і "для всіх" :)

Вирішили ночувати в машині на природі (декілька км. за Ужгородом). Це виявилося дуже цікавим і пізнавальним :) Співали пташки, з вікон було видно зірки, ми закуталися у теплі ковдри і замучені поїздкою дуже скоро відключилися). Наш ранковий сон потривожив.. о_О трактор, який їхав орати поле :)

Тож поснідавши і порозминавши кістки ми поїхали назад до Ужгорода, оглядати нові визначні місця. По дорозі зупинилися, щоб сфотографувати церкву, з чим я успішно і справилася.

Ботанічний сад
    Варто відвідати ботанічний сад! Хоч ми до нього так і не попали. Зважаючи на рожевоквітнучі каштани, я впевнена, що там буде на що подивитись :)  Хоч на табличці збоку і писало, що вихідні дні - субота і неділя, в понеділок сад теж не працював, а дарма.. Бо бажаючих до нього попасти було досить багато.  От так.
    Ужгородський замок
    Безсумнівним і очвидним є те, що обов'язково потрібно відвідати Ужгородський замок!
     Ось він і височить над нами..за колючим дротом :)
    Насправді в вищезгаданому фото є певний сенс: так як не просто попасти в заборонену зону за колючим дротом, так само непросто було нам потрапити до замку :)
    Ходили кругами, то приближаючись, то віддаляючись від нього.. Зробивши два повні круги, ми запідозрили, що там щось не чисто.) Виявляється, тусуючись біля ботанічного саду ми якось так ухитрилися не побачити потрібну дорогу. Зразу згадався невицький замок (читати попередній пост) :)

Попросили підказати нам дорогу.  Жіночка виявилася приємною і балакучою, показала нам, куди врешті ми повинні йти. Піднялися сходами..
     І ось він! Ми його таки знайшли! =)
    План замку:

Всередині за мурами на подвір'ї замку:

Королівське крісло-гойдалка)
    Руїни церкви "сонцеподібної" форми:

В самому замку велика кількість музейних експонатів:

Відбиток вимерлого виду рибини на камені!

Музичні інструменти Закарпаття

Побутові інструменти
    Вид на Ужгород з замку

Дуже милі кролики :)

Чудові дерев'яні меблі:

Народний одяг Закарпаття

Музей народної архітектури та побуту

Путівник по Ужгороду для незрячих!
    Річка Уж, по якій плавають собі лебеді..

Міст через річку:

Філармонія:
    На Ужгород ми потратили трохи більше часу ніж планували. Але то було того варте.