Сторінки

середу, 6 березня 2013 р.

Суп-пюре із шпинату

Раніше я ніколи не готувала суп із шпинату. А тут, у Відні, в продуктових магазинах він постійно кидався мені в очі. І от тільки сьогодні настав його час :)

Інгредієнти:

- Заморожене пюре шпинату
- Бульйон
- Духмяний перець
- Сметана




Взагалі-то я не любитель таких от "зелених" супів і в дитинстві я ні за які гроші навіть чайну ложечку такого супу не з'їла б, але сьогодні все змінилося, я спробувала і мені сподобалось! Досить таки смачно :) А ще, кажуть, що корисно ;)  

Все до непристойності просто :) Заморожений шпинат подрібнюємо, заливаємо гарячим м'ясним або ж овочевим бульйоном, або і просто гарячою водою (варто пам'ятати, що чим більше додамо рідини, тим рідшим буде суп, так що не захоплюємося :)  Варимо 5-7 хвилин. Додаємо ложку сметани, трошки меленого духмяного перцю для аромату, солимо, перемішуємо і знімаємо з вогню. До супу гармонійно підійдуть грінки або ж тости. 
Смачного! :)

Немає коментарів:

Дописати коментар