Сторінки

вівторок, 8 листопада 2011 р.

День 2. (24 липня 2011р. Будапешт)

Єгер-Будапешт - близько 140 км.

Прокинулися зранку десь о 6.30. Після довгого переїзду і короткого сну було трохи важко активізуватися і відірвати голову від подушки, але ми справилися! Зібрали речі, перепакували рюкзаки, здали перепустки-ключі і пішли снідати за шведський стіл. Було якось незвично трохи, але смачно =) Особливо сподобалося солодке та всякі мариновані фрукти). Наостанок фотографуємося біля годинників і покидаємо цей чудовий 4-рьох зірковий готель – приємний подарунок від нашої турфірми.DSC_6884Біля автобуса на нас вже чекав наш новий екскурсовод з Будапешту - приємна така  балакуча жіночка. Розмовляла російською з помітним акцентом, часом так захоплювалася, що важко було встигати за швидкістю і специфікою її подачі інформації).
Отже, спочатку ми прослухали оглядову екскурсію в автобусі. Я істерично намагалася робити три речі одночасно: слухати, запам’ятовувати та фотографувати… Так з вікна мені вдалось сфотографувати один із чудесних будапештських мостів. Сам по собі він дуже гарний, а вночі, коли ще освітлюється безліччю ліхтариків… то взагалі неймовірно красиво…
DSC_6924Потім нарешті ми вийли з автобуса на пішохідну мандрівку. Прогулялися по рибацькому бастіоні. Дуже гарна і велична споруда. З розповідей запам’яталося те, що цей бастіон служив лише окрасою міста і ніколи не був бойовою одиницею… Ось, власне, і він:DSC_6941
Також побачили чудовий собор св. Матіаша в готичному стилі
Та макет собору для незрячих!
За 1 Євро можна значно наблизити до себе чудові краєвиди за допомогою такої штуковини-біноклю:
А тут, біля цієї будівлі, можна зранку побачити Президента, який здійснює чи то пробіжку, чи то на велосипеді катається, вже точно і не пригадую =)DSC_7063
І знову чудовий вид на Дунай
Мені дуже сподобався ось цей фонтан з багатьма дійовими особами
Хех, тепер я багато чого нового дізналася про своє нове прізвище ;)
DSC_7124Також запам’ятавя мені величезний пісочний годинник. Повністю пісок в ньому перетікає рівно за 1 рік, тобто 31 грудня. І коли останні піщинки впадуть на дно, тоді відкорковується шампанське, починаються танці і наступає новий рік!)
DSC_7167На найвідомішій (і одній з найкрасивіших у Європі) площі Будапешту – Площі Героїв. Вночі, освічена ліхтарями, вона просто надзвичайна! Пам’ятник Тисячоліттю Угорщини.
Біля площі знаходиться гарний парк з трохи незвичною назвою Варошлігет. В ньому є декілька штучних озер, на яких знаходяться такі досить симпатичні об’єкти, названі мною як “таксі” та “потопаючий будиночок” :)
Біля одного із озер височить замок Вайдахуняд.
На одній із стін – погруддя Дракули
І біо-туалет посеред озера). Ми так і не дізнались про його призначення ).
Сентендре
А далі ми поїхали на факультативну екскурсію в містечко Сентандре, що за 20 км від Будапешту. Там розміщено багато лавочок з всякими цікавими штуковинами: прикраси, іграшки, парасольки, біжутерія, одяг, сувенірчики і т.д. Ось це – натуральний ароматизатор повітря :) Справді оригінальний і цікавий. Правда коштує 5 Євро..
Зайшли в музей марціпанів. На вході нам дали скуштувати справжнього марципана. Смачно! :)
Фігура принцеси Діани у повний ріст з марципанів!DSC_7318DSC_7271
Також марципановий Майкл Джексон та ще багато всяких неймовірних робіт!
Пообідати зайшли у ресторан-музей “Лабіринтус”.
 DSC_7262Там дуже балакучі офіціантиSmile Замовили гуляш. Цього разу він був з картоплею, дуже смачний! А на додачу – гостра ароматна і просто термоядерна паприка! (Зранку мені від неї трохи було не по собі, але це не завадило мені знову їсти її зараз..) Ммм.. Смакота! Надіюся, я не заробила собі гастрит). Також надзвичайно смачним був салат з капусти, приготований по якомусь спец рецепту. Порції других страв ну вже дууууже великі! В цьому ж ресторанчику відвідали музей вина.
DSC_7342В приміщенні прохолодно, волого і сиро.. і приємно…
Сіли в автобус, повернулися назад в Будапешт, заїхали на площу Героїв, забрали решту туристів, які не їхали з нами в Сентендре. І от воно! Нарешті о 16.30 зійшли на палубу кораблика! DSC_7389
Оо.. це була просто неймовірна манрівка!!! Хитка палуба, неймовірна краса навколо, чайки в небі, невичерпне шампанське.. І дощ.. І фото під дощем.. І Вальс під дощем!)DSC_7764
І такі справжні щирі і широкі посмішки! Це було так.. так гарно.. Хочеться щоб той п’янкий радісний настрій залишився надовго! Приємний мелодійний голос екскурсовода розповідав про мости, під якими ми пропливали.. А ми танцювали вальс під дощем.. А всі дивились і посміхалися :) Ах.. заради цього варто було сюди приїхати ;)
Парламент у всій своїй красі!
І дев’ять мостів, під якими ми пропливали.. Вже і не пам’ятаю, чи під кожним з них я загадувала бажання, чи тільки під першим?)
DSC_7531DSC_7458DSC_7477DSC_7480DSC_7514
Круто було б проплисти під цими мостами вночі, коли вони освітлені.. Ех.. Ми ще обов’язково це зробимо, правда ж? ;)
І от зараз радісні і усміхнені ми їдемо в наш наступний готель, по дорозі дивимось якусь комедію про екскурсовода з групою в Греції. Трохи банальний і попсовий фільм, але дивитись і одночасно писати ось ці мемуари можна ;)
Досить швидко приїхали в готель. 3-ох зірковий, затишний, «Панорама». Гарно оздоблений. Номери комфортні і красиві..
Вночі почав лити дощ.. Я прийняла душ і дуже скоро відключилася. Снився Притула і якісь маньяки, яких я тягала по судах)..