Сторінки

вівторок, 17 серпня 2010 р.

Оформлення вишивки "Летючий Голандець"

Нарешті мої руки дійшли до вишивки, яку я закінчила вишивати вже дуже давно, ще в школі.  А то лежала вона, складена вшестеро, порохом припадала). А це моя перша серйозна вишивка!). Витягла я її з забуття  на світ Божий і вирішила якось гарно оформити. Сходила на Вернісаж, купила гарну велику дерев*яну рамку. 

Ну вже дуже хотілось мені паспарту! Але в відповідних багетних майстернях (де роблять дійсно дуже гарно і якісно) ціни трохи кусючі. Але то мене не надто засмучувало, бо під боком є гугл, який знає якщо не все, то дуже багато :) Виявляється, паспарту своїми руками зробити не так вже і складно. До слова, варто сказати, що спец папір для паспарту теж нехило коштує - 55 грн за один лист.. Тому я вирішила зробити дешево і сердито.

І я дуже навіть задоволена кінцевим результатом. Паперове оформлення робить вишивку масштабнішою і гарнішою.

Отже, для виготовлення найпростішого паспарту та оформлення його в рамку нам потрібно:
  1. Рамка (очевидно, більших розмірів, ніж сама вишивка\картина\фото\малюнок\...)
  2. Папір, ватман, чим товстіший, тим кращий
  3. Канцелярський ніж для різання паперу 
  4. Ножиці
  5. Лінійка
  6. Простий олівець
  7. Трохи практики в кресленні :)
  8. Пам'ятати правило "сім раз відміряй, бо нервові клітини не відновлюються..."
  9. Отримувати задоволення як від самого процесу, так і від кінцевого результату :)
І все, можна починати!
Якщо товщина ватману 1мм або більше, контури в ньому необхідно зрізати під кутом 45 градусів. Виглядатиме дуже гарно! Але при відсутності досвіду краще добре потренуватися на тому, чому не шкода)

Я довго і ретельно вимірювала сантиметри, відтинала зайві міліметри і страшно боялася не відрізати забагато :)

Як для першого разу, то я дуже задоволена кінцевим результатом! =)

Немає коментарів:

Дописати коментар