Сторінки

понеділок, 6 травня 2013 р.

Великдень у Відні

Христос Воскрес! 

Вчора українці Відня (та й не тільки) святкували найбільше та найвеличніше християнське свято - Воскресіння Господнє. Час летить швидко і ось вже другий рік поспіль і ми святкуємо Великодні свята у Відні. І ніби нічого особливо не змінилося, знову ці приємні передсвяткові приготування: випікання паски, збирання кошика.. Цього року, так як і минулого, я знову сама пекла паску. Бо набагато цікавіше і приємніше робити щось своїми руками, нехай навіть воно потребує багато зусиль та часу, аніж просто купити в магазині. А коли результат перевершує сподівання, то радості взагалі немає меж :) Так і мої пасочки вдалися дуже смачними, пухкими і ароматними, а це спонукає до наступних, інших маленьких подвигів :)  Шкода тільки, що не вистачило часу на писанки і крашанки, наступного разу потрібно буде виправитись :) Отож теплого і сонячного недільного ранку ми зібрали святкового кошика і понесли його до церкви.


Якщо моя пам'ять мені не зраджує, то минулого року людей було ЗНАЧНО менше, аніж цього. Я якось ніколи і не задумувалася над тим, скільки ж то у Відні живе українців, і тільки вчора я зрозуміла, що нас тут справді багато!


Багато молоді, багато старших людей, багато навіть цілих сімей з малими діточками. 


Проїзд повз церкву перекрили патрульні машини, щоб рух транспорту не заважав проводити освячення пасок на вулиці, так як у церкві просто не вистачило б місця для такої великої громади.


 Отець Тарас щедро окропляє і кошики і людей свяченою водою:)



А тут ми :)


Щиро бажаю всім гарних і веселих свят, смачної паски, миру і спокою в душі!

Христос Воскрес!

Немає коментарів:

Дописати коментар