Сторінки

пʼятницю, 13 квітня 2012 р.

Великодні свята у Відні

Великдень 2012 року у Відні припадає на 8 квітня, а це на тиждень швидше як на Україні. І це якось трохи дивно і незвично. Довелося робити вибір: або святкувати з австрійцями, або чекати на своє свято, або ж святкувати двічі: спочатку Воскресіння, зразу за ним Страсний тиждень і знову Воскресіння.. То ж вирішили все ж таки 8-ого.

Майже цілий день я присвятила пошуку кошика, в якому мала святити паску. Ледве його знайшла! Але кошик то ще пів біди. Набагато критичнішою була ситуація з самою паскою.. Я так і не зрозуміла, в чому тут вся сіль :) Обійшовши всі навколишні магазини і магазинчики, базарчик прямо під вікнами, продуктові супермаркети, хлібні магазини та будки з випічками в метро, я так і не знайшла там жодної паски.. І все. З'явилося питання: як йти освячувати великодній кошик без паски? Тож пошуки продовжувались, але бажаного результату не принесли. На моє питання "що робити?" Андрій дав просто геніально-очевидну відповідь - "спечи сама". Все було настільки очевидно і просто, що я аж здивувалася, бо такого варіанту в мене чомусь навіть на останньому місці серед інших варіантів не було :) Я ще ніколи в житті власноручно самотужки не пекла паску, але іншого виходу кажись не було. Знайшла в інтернеті рецепт, закупили продуктів: муку. молоко, яйця, сіль, масло, дріжджі, лимон та родзинки..
З десяток разів перечитувала рецепт, аби нічого не пропустити і ні в чому не помилитися :) Так я приготувала свою першу Паску! :) Формами для випічки мені послужили залізні горнятка та тортівниця :)

І ось що вийшло в кінцевому результаті. Паски з залізних горняток чомусь не пропеклися добре знизу, то ж їх довелося відправити назад у духовку ще на декілька хвилин. А от з тортівниці паска вдалася зразу: рум'яна, гарно пропечена і дуже ароматна :)
А в неділю зранку, зібравши великоднього кошика, понесли його освячувати. Так як справжнього рушничка у нас не було, його функцію виконав вишитий бісером рукав від ще не закінченої сорочки :)
Після освячення, попросили якогось мужчину, щоби нас сфотографував на фоні церкви разом із кошиком. В результаті - ні церкви, ні кошика, тільки ми :)
Прийшовши додому, спробували паску. Вона була дуже смачною! І я була дуже задоволена з того! :) А в наступну неділю тут за календарем святкуватимть Провідну неділю, але всі бажаючі зможуть освятити паски. Отака от невеличка плутанина :)

Христос Воскрес!

4 коментарі:

  1. Воістину Воскрес! А в тій українській церкві коли Великдень святкують? Чи ви там і були?

    ВідповістиВидалити
  2. То ми якраз в українській церкві і були..

    ВідповістиВидалити
  3. ггг, знайшлось по "відень паска святити" в гуглі. Ех, тепер наша черга йти святити :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ох, як же давно це було.. 2012 рік.. Дякую за коментар, який наштовхнув мене на гарні спогади. Христос Воскрес!

      Видалити