Сторінки

суботу, 24 липня 2010 р.

Пластик

Вчора я вперше своїми руками виготовила справжні пластикові кульчики! Ура! :) Це виявилося достатньо простим і надзвичайно приємним заняттям. Для початку я зробила свої перші вироби з дитячого пластику, щоб розібратися що як і до чого. А тренувалася я на пластиліні :) Згадувала дитинство) І от що у мене вийшло: 

"Червоні Маки"

"Мелодія"


Як для першого разу, то вийшли досить непогано, я задоволена.
Подивилась в неті вироби справжніх майстрів: виявляється при певних навичках, бажанні і вмінні, можливості пластика практично необмежені :) З нього можна навчитися робити просто фантастичні речі!
Поки що буду продовжувати ліпити з того дитячого пластику, а далі побачимо :)

P.S. Нові вироби можна побачити ТУТ

1 коментар:

  1. Дуже круто! Просто неймовірно. Давай ще такі штучки роби. Може то твоє покликання на такому чомусь зароблять небачені гроші і щастя для себе... хто зна...

    ВідповістиВидалити