Сторінки

четвер, 27 березня 2014 р.

Музей Карикатур, Кремс (Karikaturmuseum Krems)

В Кремсі знаходиться цікавий музей - музей карикатур (Karikaturmuseum Krems, 3500 Krems
Steiner Landstraße 3a). Десь з третього разу нашого перебування в місті ми таки його відвідали. Вхід в музей коштує 10€, з Niederösterreich-CARD - безкоштовно.


В музеї знаходяться роботи, виконані в різноманітних жанрах: карикатури, шаржі, комікси. Велика частина робіт виконана олівцем. Музей займає два поверхи. На першому поверсі багато дивних і незрозумілих мені коміксів, карикатур на церковну та політичну тематику. Мені не сподобалось. Я була навіть до певної міри розчарована, бо очікувала більшого.


На вході в музей я спитала, чи можна фотографувати. З відповіді на моє питання я зрозуміла, що можна, а де не можна - там буде написано. За таким принципом з чистою совістю я і фотографувала. 


На другому ж поверсі до мене поспішила працівниця і повідомила, що фотографувати тут не можна. Довелося сховати фотоапарат і забути про нього. А жаль, бо на цьому поверсі роботи стали значно цікавіші. Але описувати карикатури словами - справа невдячна, їх потрібно бачити: дотепні, філософські, подекуди вульгарні, але загалом доволі цікаві. 
І на останок ось така от "гра в карти" :)


Немає коментарів:

Дописати коментар