Сторінки

неділю, 18 березня 2012 р.

Віденські дива: ведмеді, мило та жаба :)

Після відвідання української церкви ми собі пішли гуляти містом. А так як то була неділя, то всі магазини, магазинчики і сувенірні лавки були зачинені. Але це не заважало нам розглядати вітрини :) На вітрині одного з магазинів стояли такі собі будиночки "у розрізі". будиночки були напичкані всім необхідним для комфортного проживання починаючи від шафи-ліжка-стола і закінчуючи тарілкою, ложкою, горнятком :)
 
І от в одному з таких будиночків, в одній із кімнат, я побачила наш прапор! Ніби дрібниця, а приємно :)
А далі натрапили на якесь дивне ведмеже сімейство.
Я навіть не бралася їх усіх перераховувати - стільки їх там було


 Оці два ведмедики мені видалися якимись найдушевнішими :) також сподобався ведмедик під синьо-жовтою парасолькою та з яскравою оранжевою валізою.

Ведмежі танці. Так ведмеді танцюють :)

Так ведмеді готують обід
Вдосталь нафотографувавши ведмежу сімейку, рушили далі. Пройшовши ще трохи, побачили  цікавий і дуже апетитний на вигляд магазинчик. Від нього віяло трошки специфічним, але приємним запахом. Я вже почала собі уявляти, як тануть у роті оці чудні різнокольорові зефіринки, як тут..
..виявилося, що це був магазин не солодощів, а... мила! 
Не маючи конкретного плану і кінцевої цілі, ми собі блукали вуличками, час від часу фотографуючи щось цікаве. Ота жаба вже декілька разів мені зустрічалася, тому я просто не могла її не сфотографувати. Бррррр... В автора малюнку буйна фантазія) От коли тільки  подивлюся на ту картинку, відразу мене якось аж перекошує) Бррр...

По дорозі додому вирішили заїхати ще на Штефанпляц, подивитись на візитку міста - Собор св. Стефана..

Немає коментарів:

Дописати коментар