Сторінки

неділю, 9 травня 2010 р.

Шоу-балет "Фіміам" з циганською програмою на святкуваннях Дня Львова

І от пішла я в місто подивитись на святкування дня Львова. Особливо хотілось побачити байкер-шоу, та я його успішно пропустила, прийшовши запізно.. Тільки час від часу, чомусь постійно не на моїй, а на протилежній до мене вулиці, проїжджало декілька поодиноких байкерів на своїх стальних конях.. Але скажу вам, ефект зовсім не той.. Ще одним дійством, заради якого я пішла в центр, була виставка ретро автомобілів. Але в програмці святкувань певно помилилися з назвами вулиць, бо на пл. Міцкевича ніякої виставки не було... (як виявилося згодом, та виставка була дуууже близько.. я її так і не побачила..) Парад наречених теж був надто скромним і нічого особливого собою не являв. Зате потішив шоу-балет "Фіміам" з циганською програмою. Ай, ромале, ай, чявале!





















Зробимо маленьку безкоштовну рекламку :) "Шоу Циган" ви можете знайти за адресою: www.fimiam.com.ua

1 коментар: