Сторінки

пʼятницю, 27 серпня 2010 р.

День Незалежності України (підсумок)

Святкування Дня Незалежності розпочалося за декілька днів і тривало до пізньої ночі 24-того серпня. Впринципі, людям, які зібралися на святкування, було на що подивитись (фестиваль ЕтноВир, концерти біля монументу Слави, запуск ліхтариків, лазерне шоу, вогняне шоу і т.д).
Зроблю невеличкий підсумок того, де я побувала і що мені вдалось побачити. Отже:

1. Фестиваль ЕтноВир.

Впродовж чотирьох днів на фестивалі можна було спостерігати за чудовими концертними номерами представників різних країн. Було насправді дуже цікаво і пізнавально! Участь приймали: Україна (декілька колективів, найбільше сподобався колектив "Карпати"), Польща, Португалія, країна Басків, Чехія, Індонезія (теж дуже сподобалась!).
 Детальніше тут: ЕтноВир або тут: Гала-концерт





2. Концерти
От дуже шкода, що не приїхали ні Океан Ельзи, ні Руслана (певно в той час заробляли гроші на платних концертах..). Одним словом, не було нікого, кого хотілось би послухати і це мене дуже розчарувало..  Вирішила піти додому.. По дорозі натрапила на вогняне шоу :)


3. Вогняне шоу
двоє хлопців і одна дівчина виконували різноманітні номери з вогнем. Так як було вже достатньо темно, то вогонь описував у повітрі химерні кола, еліпси та зигзаги..  Шоу просто зачаровувало,  виконавці просто молодці!
Я довго стояла і спостерігала за точними рухами і тим, як слухняно поводив себе вогонь в досвідчених руках :)
Детальніше тут : Вогняне Шоу






4. Небесні ліхтарики
Дійство, яке, власне, і змусило мене відірватися від компа і прискореними темпами добиратися до Парку Культури :) І воно мене не розчарувало :) Не буду ще раз описувати то все, бо детальніше тро цю подію можна прочитати ось тут: Небесні Ліхтарики









5. Лазерне шоу

Пішла подивитись в центр на лазерне шоу.. Воно себе не виправдало і теж розчарувало, або я просто чогось не розумію :) Ну мигають тими різнокольоровими лазерами над головами людей, малюють ними якісь малюночки на будинках, ну і що?) Нічого такого особливого.. Лазарне шоу ніякого позитивного враження на мене не справило)


Якось приблизно отак виглядав Оперний..





                                                                                                                                                                              6. Тризуб :)
Єдине, що мені дуже сподобалось, то запалені свічки, викладені у формі тризуба!  


                                                                                                                                                                             А НЕ сподобалась мені величезна кількість маленьких групок вже добре напідпитку осіб, які поводили себе не дуже нормально..  І п*яні викрики "Слава Україні!" і "Смерть ворогам!" особливої честі їм не робили..


7. Феєрверк!
А що, певне, найбільше сподобалось, то те, що не зважаючи на всякі там заборони Януковича чи кого то там, святкування закінчилось таки феєрверками! Ура! :)





                                                                                                                                                                                                                                                                З Днем Незалежності, Тебе, Україно!

Немає коментарів:

Дописати коментар