Сторінки

четвер, 29 березня 2012 р.

Півонія з бісеру

Милуючись чужими роботами майстринь квітів з бісеру, я і собі уявляла, як зроблю щось схоже.  Я вже давно хотіла зробити рожеву півонію, оскільки це моя улюблена квітка. І от нарешті! Нарешті я доробила її! Пішло на неї багато часу, більшу частину якого було витрачено, звичайно, на нанизування бісеру.. 
 Сама квітка вийшла досить важкою.. Довелося йти на Дунай, щоби назбирати камінців (про них, до речі, можна прочитати тут). Там же знайшла гарний камінь (див. фото вище) у формі серця. І тільки тепер, наповнивши камінцями "вазочку", півонія не в силі перевернути її :)
 

4 коментарі:

  1. Дуже гарно ти б змоглаб мені відправити відео як ти її робила по пошті kolisnichienko.75@mail.ru

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Аня, нажаль в мене немає ні відео ні жодної іншої конкретної схеми даної квітки. Але в інтернеті є багато майстер-класів з виготовлення півонії.

      Видалити