Сторінки

четвер, 22 вересня 2011 р.

Акція від КУ!

Мережа магазинів одягу та взуття КУ! проводила конкурс найкращого фото на тему "Моє ЛІТО!". Ну я взяла і подала на конкурс своє фото :) Учасників було багато. Та і рейтинги їхні в порівнянні з моїм були величезними. Так що я особливо ні на що і не надіялася. Подала і забула.. А через деякий час прийшло мені повідомлення наступного змісту:
Доброго дня!

ми РАДІ повідомити Вас, що Ви стали призером конКУрсу "Моє ЛІТО"!!!, зважаючи на те, що Ваше фото є найкращим на думКУ магазинів КУ!

за творчий підхід до конкурсу та гарне фото Ви отримаєте сертифікат на БЕЗКОШТОВНУ ПАРУ взуття від КУ!, яким можете скористатись протягом 10 днів!
...
завжди РАДІ Вам в КУ!
дуже щаслива адміністрація)))
Отак я і перемогла :)
І справді, завітавши в магазин КУ! я отримала свій сертифікат. Трохи походивши-поблукавши серед поличок із взуттям, вибрала собі осінні симпатичні а-ля ковбойські черевички :)

Приємно :)
Дякую за гарний і зручний подарунок :)

Вигляд ззаду)
Профіль)

Отак от :)

2 коментарі: