Сторінки

вівторок, 2 жовтня 2012 р.

Lacrimosa. Wien-2012

Не довелося навіть нікуди далеко ходити - вони самі приїхали до нас! Lacrimosa приїхала у Відень з новим концертним туром "Revolution"! Це просто неймовірно! Радості моїй не було меж, не зважаючи на те, що вже двічі (в далеких 2008 та 2009-тих роках) я вже бачила їхні виступи "вживу". Декілька зупинок метро і ми вже зовсім близько біля клубного залу Szene. Я очікувала здоровенної черги до входу та великого скупчення людей і була дуже здивована, коли помітила лише невеличкі групки, які кучкувалися то тут то там. Ще мене досить здивувало те, що контингент людей тут був трохи інший, ніж років три тому у Києві - я не побачила тут  тінейджерів з розмальованими обличчями, яких у Києві була просто незліченна кількість. Було багато старших людей. Згодом в нас перевірили білети і впустили всередину. Жодної перевірки рюкзаків, жодних прощупувань на наявність якихось незаконних предметів - все це мене дуже здивувало. Ніякої тисняви, все культурно, то ж ми спокійнісінько зайняли стратегічно вигідні місця біля самої сцени і стали чекати :) І от почалося! Перші акорди і на сцену врешті вийшла моя улюблена група. Клас!

На концерт я йшла з надією зробити хоча б декілька вдалих і якісних фото. В результаті з фотоапаратом вийшла доволі цікава історія. Перед концертом шукала інформацію про те, заборонено фотографувати чи ні. Нічого такого не знайшовши, ми (а було нас двоє) сміливо пішли з фотоапаратом та ще й потягли з собою додатковий об'єктив :) Потім перед самим виступом біля сцени стала я тестувати, чим краще буде фотографувати. В результаті нас засікли і поцікавилися чи ми бува не з преси. Ми відповіли що ні. Тоді нам сказали, що фотографувати заборонено. Ну а ми їм "Ну ми ж не з преси і не професіонали та й фотоапарат старенький, так собі, напів-проф." (Nikon D40). То нам сказали: "ну добре, можете зробити 4-5 фото".. В результаті я захопилася і явно не вклалася в цей ліміт). А потім, коли можна було поспілкуватися/взяти автограф, тим же фотоапаратом мене сфотографували з Тіло. І тут охоронець, побачивши фотоапарат, знову каже: "професійним заборонено!". На що ми йому: "ми тільки одне фото, на згадку...". Дядько тільки посміхнувся нам і жодних спроб перешкодити нам не зробив :)




А потім Тіло оголосив коротку перерву, під час якої можна було поспілкуватися та взяти автограф, чим я успішно і скористалася :) 

 
Ось він - мій щасливий білет з автографом! :)


Після невеликої перерви виступ продовжився. Співала Анне. Не все так гладко було у її співі, але нічого... Після повільних пісень трохи почала відчуватися втома..


 


Але! Потім почалося щось просто неймовірне!  На "Ich verlasse heut dein Herz", здавалося, відкрилося друге дихання. І не закривалося вже до самого кінця :-Р Потім на додачу "Halt mich" та "Ohne dich ist alles nicht". А далі "Rote Sinfonie" і Tilo з гітарою в руках.. Ах!..


 
Це був чудовий вечір! Додому прийшли близько першої ночі, а вже зранку в нас були білети до Амстердаму. Але про це більш детально згодом ;)

Setlist

1. Lacrimosa Theme
2. Revolution
3. Malina
4. Schakal
5. Feuerzug
6. Lichtgestalt
7. If The World
8. Alles Luege
9. Tränen der Sehnsucht
10. Alleine zu zweit
11. Irgendein Arsch
12. Ein Hauch von Menschlichkeit
13. Komet
14. A Prayer for your Heart
15. Apart
16. Copycat
17. Refugium
18. Ich verlasse heut dein Herz
19. Am ende stehen wir zwei
20. Halt mich
21. Not Every Pain Hurts
22. Ohne dich ist alles nicht
23. Rote Sinfonie
24. Stolzes Herz
25. Der Morgen danach

Немає коментарів:

Дописати коментар