Сторінки

вівторок, 14 грудня 2010 р.

Ковзанка + боулінг + просто гарний день :)

Я чудово провела вихідні, за які я дякую Андрію! Йому таки вдалося вдруге витягти мене на ковзанку! :) Щодо першого разу (минулого року) то враження були трохи двозначними: з одного боку - вав, це класно! Вперше стояти на ковзанах! а з іншого - дикий страх впасти \ поламати руки-ноги, страх відірватися від бортика + дууже незручні ковзани від яких вже за декілька хвилин шалено боліли ноги..

 А цього разу все було зовсім по іншому!  На ковзанку ми пішли в торгово-розважальний комплекс "Кінг Крос" і того дня стали першими її відвідувачами. Це було класно кататись втрьох без жодних інших людей!
 


Ніхто не зможе навчити людину гарно кататися на ковзанах, поки людина сама методом спроб і помилок не відшукає серед сотень рухів саме ті, які потрібні для одночасного відштовхування-підтримування рівноваги і плавного ковзання :) Найголовніше мабуть.. подолати свій страх :) Що є, власне, і найважчим. І знову ж таки, поки людина сама не подолає свого страху, ніхто того за неї не зробить.

От поки я намертво вчепилася за бортик руками, Сергій пішов підкоряти центр ковзанки! :) Падав, піднімався, робив декілька кроків, знову падав, але врешті дуже швидко навчився! А Андрій вже сповна отримував задоволення :)

На другий день сталося майже неможливе! Я самостійно собі каталася зі всіма, це просто не передати словами! :) А Уляна і Оксана, вперше ставши на ковзани, відразу відчули що і як потрібно робити, все у них вийшло практично відразу! Дівчата просто молодці :)


Потім ми пішли в боулінг. Було цікаво і весело. Декілька разів мені навіть вдалося збити всі кеглі :)

 


Потім нами був зготований супер-енергетик пепсі-кава :) Далі була спроба подивитись Гаррі Поттера, яка не увінчалась успіхом :) Ну не можу я зрозуміти що в цьому фільмі\книжці такого класного, що всі так від нього фанатіють! Як на мене то фільм надто довгий-нудний-нецікавий, хай простять мене всі фани Поттера :)
Потім була спроба подивитись "Битву Екстрасенсів", але і вона не увінчалась успіхом :) Андрій з Сєрим там довго і голосно сміялися з тих екстрасенсів, що дивитися передачу було взагалі неможливо).
Потім грали в гру "відгадати слово". Було дуже пізнавально і весело))).
А загалом це був класний, веселий і гарний день! :)

1 коментар: