Сторінки

понеділок, 29 листопада 2010 р.

"Достукатись до неба" \ "Достучаться до небес" (1997)

"На небе только и разговоров, что о море.
И о закате.
Там говорят о том, как чертовски здорово наблюдать за огромным огненным шаром.
И еле видимый свет, словно от свечи, горит где-то в глубине.
Поспешите, у вас мало времени"...


Подивилась вчора цей фільм. Назва його мені була знайома, багато де її чула і багато де вона зустрічалась, але тільки вчора, а з моменту виходу фільму пройшло 13 років(!), мені вдалось переглянути цю картину. 

Відразу хочу сказати, що це один з кращих фільмів, які мені довелося переглянути! Абсолютно позитивний, абсолютно добрий фільм! Бо так дістали вже ті американські комедії з плоским американським гумором, бойовики з мега-спец ефектами та ріками крові...  

Так, є тут і мафія, і мільйон доларів, і зброя, і купа поліцейських, але все це переплетено якісним тонким гумором, а в результаті перестрілок не гине жодна людина :) І все було б абсолютно прекрасно, якби не страшна хвороба головних героїв Руді Та Мартіна, яка власне, і звела їх разом в палаті для смертельно хворих..
" - Скільки мені залишилось?
  - А ніскільки.."
Насправді, я до кінця фільму вірила, що герої виживуть: або діагноз не підтвердиться, або той мільйон вони потратять на своє лікування, або вкінці-кінців прилетить несподівано чарівник в голубому вертольоті.. Але чуда не сталося. 
Насправді дуже філософський фільм. Боятися глупо, каже нам головний герой. 
Зачепило своєю трагічною іронією "Скажіть де мої гроші і я дарую життя обом!" ...
Побачити море і померти, вперто йти до своєї мрії. Починаєш задумуватись, а на що ж ми здатні заради своєї мрії? Чи, власне, здатні тільки мріяти?

— Думаешь, мы действительно будем сидеть на облаке и говорить о море?
— Да, я твёрдо в это верю.

— Мы направляемся к морю, ты там никогда не был.
— Кажется, я уже не хочу…
— Тебе в раю не о чем будет говорить.
— Да знаю, я хочу на море, но мне страшновато…
— Знаешь, бояться глупо.

— Смерть – очень неприятная форма бытия.

10 балів з 10-ти! Чудовий фільм! Хто ще не бачив, обов'язково перегляньте, фільм вартий того!

...а я теж ніколи не була на морі)...

Немає коментарів:

Дописати коментар